joi, 6 decembrie 2012


Când ziariştii nu scriu: Expoziţie de icoane gravate pe sticlă

Iulieta Groza tecuci.eu  122x180 Când ziariştii nu scriu: Expoziţie de icoane gravate pe sticlă  Iulieta Groza, redactor la Monitorul de Galaţi, îşi împarte de multe ori timpul între condei şi minifreză. Cu prilejul sărbătorii Sf. Nicolae şi-a inaugurat la sala de lectură a Bibliotecii Municipale ”Ştefan Petică” cea de-a treia expoziţie de icoane gravate pe sticlă, “Aripi de înger”. “Iulieta ne face un dar de Moş Nicolae. Ne aflăm într-o perioadă în care trebuie să dăruim tot ce avem mai bun, să dăm la o parte tot ce e rău şi urât. Iulieta e de o mare sensibilitate. Cu fiecare expoziţie aduce ceva nou, aduce totodată şi mai multă expresivitate. Icoanele ei sunt adevărate opere de artă, bijuterii ce trebuie admirate. Avem printre noi oameni deosebiţi dar trebuie să facem minimul efort de a-i descoperi”, a spus directorul bibliotecii, Manuela Cepraga. “Fac icoane încercând să scot ce e mai bun din sufletul meu, să aduc bucurie. Icoana Maica Domnului tecuci.eu  119x180 Când ziariştii nu scriu: Expoziţie de icoane gravate pe sticlăNu pot să nu mă emoţionez când văd atâţia oameni cu sufletul frumos lângă mine”, a spus protagonista. Alături i-au fost familia, prietenii, reprezentanţi ai unor importante instituţii din Tecuci dar prezenţa care a copleşit-o de bucurie a fost cea a elevilor de la Colegiul Naţional “Calistrat Hogaş” – ciclul gimnazial, veniţi împreună cu directorul adjunct, Mariana Vâlcu. “Am venit cu tot sufletul. Copiii au sufletele cele mai deschise. Ei nu trebuie să aştepte Crăciunul doar cu partea lui materială”, a precizat directorul. Nici bine nu s-a încheiat vernisajul şi deja o serie din frumoasele ferestre spre cer şi-au găsit cumpărători, ca de fiecare dată. Icoana cu Sf. Nicolae a fost printre primele vizate.
In urmatoarele zile pot fi achizitonate si on-line de pe shop-ul de arta tecucean.
Icoane pe sticla tecuci.eu  300x185 Când ziariştii nu scriu: Expoziţie de icoane gravate pe sticlăIulieta Groza tecuci.eu 1 300x205 Când ziariştii nu scriu: Expoziţie de icoane gravate pe sticlă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu